Menu
ΚΑΛΑΘΙ

Επιστροφές

Εάν επιθυμείτε την επιστροφή μέρους ή του σύνολου της παραγγελίας σας αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε 7 ημέρες από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας.
Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή ανοιχτεί και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Μπορεί να γίνει αλλαγή με οποιοδήποτε προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αγορά του προϊόντος.
Για να προχωρήσει η διαδικασία της αλλαγής θα πρέπει πρώτα να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας είτε στο τηλέφωνο 2310757280 είτε στο email info@ladytales.gr.
Στη περίπτωση κατά την οποία η επιστροφή σας δεν αφορά λάθος της εταιρείας, αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος. 
Η αλλαγή των προϊόντων έχει έξοδα 5€ που επιβαρύνουν τον πελάτη και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο της επιστροφής η οποία γίνεται με elta courier με την οποία συνεργαζόμαστε βάζοντας χρέωση παραλήπτη. 
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να στείλετε το δέμα με διαφορετική εταιρεία αναλαμβάνετε εξολοκλήρου τα έξοδα αποστολής διαφορετικά δεν θα παραλάβουμε το δέμα σας και θα επιστραφεί σε σας. Τα έξοδα αποστολής του δέματος με το νέο προϊόν είναι δωρεάν.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αγοράσετε εκπτωτικό προϊόν θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας ότι δεν αλλάζεται η επιστρέφεται. Δεν δεχόμαστε επιστροφές στις προσφορές τύπου Black Friday, Cyber Monday, 1+1 και σε Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με έκπτωση.
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό μας το στέλνετε με elta courier με χρέωση παραλήπτη και σας το αντικαθιστούμε δωρεάν.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

Andromachi Salon
Καραολή και Δημητρίου 131, 562 24
Εύοσμος, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
ΤΗΛ: +30 2310757280
Email: info@ladytales.gr

Σημείωση:

*Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας τις εναλλακτικές επιλογές.
*Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση, να είναι στην συσκευασία παράδοσης καθώς και να μην λείπει κανένα απο τα υλικά συσκευασίας.
*Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.